marți, 11 ianuarie 2011

Un pic egoista... poate mai mult!

Iubeşte-te! În final, numai tu îţi vei rămâne!

Viata noastra ar fi mult mai simpla daca am respecta niste reguli simple. Desi recunosc ca imi place maxim sa ma complic si cred, cu fiecare particica a fiintei mele, ca regulile sunt facute sa fie incalcate, sunt cateva... sa le spunem principii, peste care nu trec. Sa spunem ca sunt niste lucruri pe care le/am invatat dupa ce m-am lovit cu fruntea de pragul de sus si ca, acum, stiu ca nu merita, pentru nimic in lume, sa imi las viata sa depinda de altcineva. Stiu ca e important, oricat de mult as iubi sau as uri, sa imi fac timp numai pentru mine. Stiu ca egoismul nu a omorat pe nimeni, ba din contra si ca atunci cand esti egoit nu inseamna ca trebuie sa le faci obligatoriu rau celor din jur. Acum stiu ca timpul meu este mult prea pretios pentru ca sa il pierd facand lucruri de complezenta. Stiu ca a trecut de mult vreamea in care mizam pe cantitate... acum a venit vremea pentru calitate (sa spunem ca prefer un "macaron parizian" in loc de o felie mare dintr-un tort cu fondant roz bombon, care iti ia ochii dar care iti lasa un gust ciudat- asta doar pentru cunoascatori). Nu mai am timp sa fac lucruri de dragul cuiva, nu mai am timp sa ma simt datoare... Cei care fac lucriri pentru mine le fac pentru ca asa simt... Stiu ca o fapta buna facuta din suflet nu asteapta nimic in schimb.... restul nu conteaza! Stiu ca o emotie manifestata in fata cuiva indiferent este vulnerabilitate! Cine isi doreste sa fie asa? Nu mai am timp sa las timpul sa lucreze in favoarea mea, prefer sa o fac eu si nici nu imi mai permit sa astept ca viata sa ma razbune... de cele mai multe ori o face prea tarziu! Am invatat ca cele mai frumoase cadouri sunt cele pe care mi le fac singura... Pana la urma si cand daruiesc tot eu sunt cea care se bucura cel mai tare asa ca emotia este dubla :D. Am invatat ca nu e bine sa uiti, asta e primul pas spre repetarea greselilor...

PS: Nu te teme să vrei mai mult! Dacă vrei puţin, nu vei primi nimic. (by FJ)

Niciun comentariu: