luni, 6 iunie 2011

Ma gandeam....

Am terminat de citit Aniela si ma gandeam aseara, inainte sa adorm, ca inca mai am o mica sansa la normalitate in viata mea (normalitatea aia dictata de canoane, nu a mea, pentru ca pe a mea o am deja). Trist roman, daca stati prost cu nervii nu vi-l recomand! Chiar si pe mine, care nu plang la filme, nu dramatizez si nu fac din nimic o tragedie, a reusit sa ma cam miste! Citind mi s-a confirmat ceea ce stiam deja in legatura cu modul de gandire si de actiune al oamenilor.... Siiii, de ce sa nu recunosc, mi-a prins bine sa vad ca mai are cineva ciudateniile mele. Ceea ce este interzis e mereu tentant! Daca nimeni nu mai vrea ceea ce vrea eu... parca nici eu nu il mai vreau cu asa multa forta! Daca as sti ca nimeni nu se atinge de ceea ce vreau eu, pot sa nu ajung nici eu la el si parca e mai usor de suportat esecul?
Si cum ceea ce gandesti e destul de greu de tinut in frau, cartea asta mi-a adus aminte de cineva... Si ma gandeam.... Sunt oameni cu care chiar daca nu mai interactionezi in mod direct, intre voi ramane o conexiune speciala. Sunt momente in care te gandesti oare ce face, in care iti imaginezi cum ar fi fost daca... si in care iti amintesti zambind ce a fost! Sunt aici oameni care desi pleaca, ceva ramane la tine! Sunt oamenii aia care vor ramane speciali pentru toata viata si nimic nu va schimba asta. Sunt oamenii aia pe care daca ii revezi peste ani ai impresia ca i-ai vazut ieri ultima data!

2 comentarii:

Magdalena. spunea...

de cine este scris acest roman, ,,Aniela'' ?

simona popa spunea...

de Henryk Sienkiewicz