joi, 1 septembrie 2011

Sibiul prin ochii mei

Dupa trei zile pe care le-am petrecut in Sibiu mi-a revenit in minte o dilema mai veche: cum or putea oamenii sa traiasca in orase mici in care timpul pare sa stea in loc si unde o zi seamana izbitor de tare cu alta? In locuri ca acesta timpul pare sa aiba alta unitate de masura si, daca iti iei un ragaz de cateva minute sa privesti oamenii, ai sa fii uimit sa vezi cat de diferiti sunt fata de cei cu care interactionezi in mod normal intr-un oras mare si agitat. Intr-un loc ca asta nimeni nu se grabeste! Cum or putea sa fie asa de calmi cand viata trece asa de repede? Par sa o lase sa treaca pe langa ei. Acum sunt mai sigura ca niciodata ca nu m-as putea obisnui niciodata cu ritmul asta de viata.
In seara asta mi-am facut timp sa merg pe jos si sa vad orasul atat de apreciat de miile de turisti care il viziteaza... De cand am facut primii pasi mi-am dat seama ca ritmul meu este mult prea alert pentru toti de aici asa ca in mai putin de 10 minute am ajuns din Piata Unirii pana la Podul Mincinosilor si .... asta a fost Sibiul.
Cat despre magazine, nu recomand nimanui orasul asta pentru shopping. 80% dintre magazine sunt pline de chinezarii de cea mai proasta calitate asa ca plec maine doar cu un mic suvenir hand made pe care am sa il fac cadou.
Sfat: Daca veniti in Sibiu pentru prima data nu va luati un sejur prea lung pentru ca veti muri de plictiseala.
Bila alba a acestui oras sunt evenimentele (festivaluri, targuri, concerte..) care se succed la intervele mici de timp si, pentru iubitorii de natura, imprejurimile ale caror frumusete iti taie respiratia. In plus hotelurile sunt calde si decorate cu gust.

Un comentariu:

Poze nunta Antonia spunea...

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare