luni, 29 septembrie 2008

cate putin din toate!

Am constatat cu surprindere ca desi nu am mai scris de un secol nimic pe blog oamenii continua sa il acceseze. Mai mult decat atat, nu putini sunt cei care ma trag de maneca si imi spun ca nu ma mai postat nimic.... de ce? Simplu! Traversez o perioada buna din viata mea si... sunt egoista, lucrurile bune nu vreau sa le impart cu nimeni. Glumesc... In realitate am gasit tot timpul ceva mai bun de facut decat sa scriu... am considerat mereu ca in cazul blogului cuvantul "trebuie" nu are ce cauta si de aia ... nu am mai scris. Subiecte s-ar fi gasit... mereu se vor gasi. Lucruri care ma suprind, care ma deranjeaza, care ma umplu de energie, care imi dovedesc, again and again, ca viata e frumoasa... Ce lipseste? Poate inspiratia! Poate cheful! Poate timpul... Poate un pic din toate. Sa va promit ca vor redeveni un blogar constiincios? Nu pot pentru ca imi cam place sa ma tin de cuvant. Dar cine stie, poate va voi surprinde.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Te iubim :)
L.E.