joi, 27 noiembrie 2008

viata incepe... vineri!

ce e azi? luni inainte de vineri... Ce e vineri? ziua in care incepe viata de noapte *bine, cei drept mai nou, in memoria verii, viata de noapte incepe de joi*. Cum trece saptamana nu ma intreba... trece ametitor de rece, cu cele bune si cu cele rele, trece cu o viteze care reuseste sa imi dea chiar si mie peste cap kilometrajul. Acum e dimineata... aud alarma Divei... I m calling you! semn ca incepe o noua zi, apoi alarma mea! ma imbrac in graba, imi spun de fiecare data acelasi lucru: azi nu am chef, dar maine am sa ies din adidasi. Plec in graba, cu cel putin jumatate de ora intarziere, ma enervez in trafic, imi spun cu aceeasi ciuda ca seara imi voi face, in sfarsit, CD-ul ala pentru ca sa nu imi mai ruinez diminetile cu glumele expirate ale glumetilor de la radio treziti cu noaptea in cap. Ajung la munca... si de aici se rupe filmul... nu stiu cum trece timpul. Vine seara... si a mai trecut o zi. Sa revenim la week-end, dupa care incep o noua saptamana mai obosita decat o inchei pe cea veche. Ma gandesc: daca nu acum, atunci cand? daca nu le fac pe astea la vremea lor, voi regreta ca a trecut viata pe langa mine. In plus, dupa ce muncesc 6 zile pe saptamana, imi permit sa fac exact ceea ce imi place la sfarsit de saptamana: "sa o ard prin cluburi", ca sa il citez pe un mare filozof in viata :D. Ce inseamna viata de noapte la Constanta? trei cluburi pe care, daca ai putin chef, le colinzi intr/o singura noapte. Aceeasi oameni... clubberi cu state vechi pe care desi nu ii saluti stii mai multe decat si-ar dori ei sa fi aflat vreodata. Putem sa spunem ca aici, la malul marii, exista o comunitate a celor care isi "pierd" noptile in cluburi... care respira ritmuri de house si care dimineata danseaza pe muzica greceasca... cine stie cunoaste. O comunitate a celor care dupa club se intalnesc la Bueno sau la Scoica. Sunt oameni care la lumina zilei nu se recunosc sau se prefac ca nu s/au vazut vreodata, dar care in fiecare noapte de vineri sau sambata respira acelasi aer de Two, Wish sau Crush... imbibibat de fum

Niciun comentariu: