vineri, 10 octombrie 2008

idei ... idee si iar idei

in fiecare zi cunosc oameni noi. Nu e minunat? Ba da! In fiecare zi, aflu noutati! Respir stiri, ma hranesc cu informatie, sunt mereu conetata la realitate. In mintea mea exista mereu o banda rosie pe care circula informatii de ultima ora! Stiu atat de multe lucruri din atat de multe domeni care nu imi vor folosi niciodata... Sau poate cine stie. Poate doar in vreo dicutie, cand ma voi felicita ca o stiu si pe asta. Si daca nu le-as sti.... Cu siguranta nu ar fi un capat de lume! Informatia, oamenii de langa tine si cei la care tii te schimba... te schimba fara sa vrei tu sau sa isi doreasca ei asta. Eu care inainte eram extrem de rezervata fata de necunoscuti, am invata sa zambesc si culmea, mai nou, imi place sa socializez. "Cica munca e sursa de sanatate... atunci sa lucreze aia bolnavi!" sau "daca razbunarea e arma prostului, in seara asta vreau sa fiu proasta!" Vorbe din popor sau din topor pe care le interpretezi dupa cum iti convine.... chestii amuzante pe care le auzim zilnic si care ne amuza. Fara ele viata, cu siguranta, nu ar fi la fel de frumoasa... si de ce sa stam suparati, daca ne putem vindeca zambind.

Niciun comentariu: