vineri, 3 octombrie 2008

pe tine cum te cheama?

Nu sunt straine de nimeni mass-urile sau e-mail-urile pe care le primesti de la diversi indivizi, pe care ii ai in lista de mess sau in agenda desi nu ai schimbat, in toate existenta ta, mai mult de doua vorbe cu ei. Eu am mai multe persoane la care pot sa jur ca am abonament pentru ultimele glumite care circula pe net. partea cea mai buna este ca nu am platit niciodata abonamentul dar... conducta cu mass-uri continua sa fie sparta. Sunt zile productive in care casuta mea de mail primeste si cate 20 de astfel de fwr. care mai devreme sau mai tarziu ajung pe la toti posesorii de casute postale virtuale. Nu costa nimic... si in plus, nu e frumos sa tii o gluma doar pentru tine. Cum, de altfel, nu poti risca sa iti atragi vreun blestem pentru ca nu ai trimis mai departe nu stiu ce mail cu dorinte... Sa revenim insa zic, ca imi pierd ideea. Astfel, printre 50 de mesaje cu blesteme, 10 cu cazuri sociale, 100 de bancuri si 20 de comunicate de presa am primit si un mail care cuprindea actele de identitate ale unor "nefericiti" ca altfel nu le pot spune, care poarta niste nume, de mai bine nu le-ar purta. Si bineinteles ca o nenorocire nu vine niciodata singura, mai nou, pe net circula si comentarii pe acesata tema... dintre cele mai rautacioase bineinteles. Din ciclul: "Din bogata onomatica a poporului roman, parintii tai s-ar putea sa nu fi ales cel mai frumos nume!" vi-l prezint pe Armando, Monamur, Jasmina, Brat Pit sau Cotizo. Toate numele astea dovedesc ca romanii se gandesc, putin spre deloc, atunci cand isi aleg numele copiilor. Din frageda pruncie, nefericitul purtator al unui astfel de nume este condamnat la mistouri necontenite din partea copiilor cu nume banale. Plus ca, atunci cand maica-ta te alinta "Armandutu" sau "Jasminel", nu prea poti baga mana-n foc ca nu face si ea misto de tine. O alta chestie draguta: atunci cand vezi scris in scara blocului "Mama lui Vali practica cea mai veche meserie din lume" sau "Mihai, fac dragoste cu mama ta!" (ma rog, eu am crescut intr-un bloc din centru, unde copiii vorbeau frumos) poti sa te gandesti ca nu e vorba despre tine, ci despre alt Vali sau Mihai. Insa, daca scrie acelasi lucru despre mama lui Armando, nu prea exista multe dubii despre care Armando e vorba. In aceste conditii, ai prefera sa creada lumea ca parintii tai au uitat sa-ti dea un prenume si ca te cheama, ca pe messenger: Popescu_78.

Niciun comentariu: