luni, 26 ianuarie 2009

prea repede.... mult prea repede!

ce caut eu in viata mea? Asta m-am intrebat extrem de sincer duminica in timp ce incercam sa ma dezmeticesc dupa trei zile care trecusera cu viteza luminii... lansa in urma o droaie de evenimente... unele finalizate, altele in curs, altele fara importanta. Fusesera trei zile in care nu am avut timp sa ma gandesc o secunda la mine... sa ma intreb daca sunt bine. Nu stiam ce simt! Nu avusesem timp pentru o analiza. Elena radea: "Ce viata, acum suntem la Roma, acum la Bucuresti, peste 4 ore la cota 2000!" Are dreptate, acum e luni, acum vineri si iar luni! Nu stiu cum trece timpul. I-am pierdut de mult notiunea, s-a comprimat. Trece cu viteza luminii iar eu sunt coplesita de ce mi se inatmpla. Trec peste ceea ce mi se intampla fara sa dau prea mare importanta. Nu am timp sa ma gandesc nici 2 minute la ce a fost pentru ca intrevine altceva. Uit... nu imi pasa, trec peste! Nu imi pot da seama ce pierd, nu ma intereseaza! Am devenit superficiala, dar daca ma intrebi - sunt ok asa. Cateodata am impresia ca viata mea este o camera in care au inrat mult prea multi oameni intr-un timp mult prea scurt, si in care inca se bulucesc altii sa intre iar eu stau intr-un colt si asist la ce mi se intampla fara sa am putere sa ripostez... Nu vreau sau... mai bine zis nu gasesc timp sa fac ordine. In conditiile astea este normal sa ma gandesc sincer... ce loc ocup eu in viata mea?

Niciun comentariu: