miercuri, 21 ianuarie 2009

toate la vremea lor

si... am mai imbatranit cu un an! Un an in care am avut parte de tot ce nici nu as fi putut sa visez vreodata. Un an plin de realizari, in care nu am avut timp sa imi plang de mila. In care am zambit mult.... un an frumos din viata mea s-a mai scurs. Incep o noua etapa... cea cu numarul 24, dar nu sunt trista. Ce motiv as avea, in conditiile in care cand ma uit in fata imi dau seama ca ma asteapta o mare provocare! Astept cu nerabdare sa vad ce imi pregateste fiecare zi... si ma bucur de fiecare moment petrecut in compania unor oameni de calitate. Viata m-a invatat multe, dar am invatat ca regulile nu se aplica intotdeauna... si ca de multe ori acestea sunt facute ca sa fie incalcate. Imi e dor de multe lucruri... as putea regreta atatea... dar la ce folos? Sa revin la ultimele zile si la faptul ca anul asta, in premiera, nu am avut timp sa ma simt trista ca imbatranesc! Am petrecut o saptamana.... in locuri minunate cu oameni dragi. Am facut ceea ce imi place... m-am distrat la maxim si mi-am dat seama ce norocoasa sunt. Stiu ca imi lipsesc multe! dar stiu ca anul trecut imi lipseau si mai multe... toate la vremea lor! Fericita pe deplin nu voi fi niciodata dar nu pot sa imi doresc decat ca sa fiu mereu la fel de fericita ca acum. Stiu ca peste ani voi zambi cand imi voi aminti aceste zile... acesti ani! Voi zambi amintindu-mi de faza cu "ploverica", de glumele cu "fata de parbriz de jaguar"... imi va fi dor de tot ce traiesc acum .... dar nu voi regreta ca a trecut viata pe langa mine. Toate la vremea lor...

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune in 2009. sper sa reusim in acest an ce n-am facut in precedentii. sa simtim ca traim!