joi, 8 ianuarie 2009

nimic nu e intamplator....

cand e sa se intample se intampla! Nu am nicio indoiala. nu poti lupta impotriva naurii firesti a lucrurilor. Nu te poti ascunde din fata destinului, nu il poti fenta, nu poti trisa. Viata iti da niste lectii din care daca inveti ceva nu ai decat de castigat! Cred in semne in feelinguri, dar imi e frica sa nu le interpretez gresit. Sunt singura ca noi avem un simt de care inca nu am invatat sa ne folosim. Suntem mai destepti decat credem, dar nu suficient pentru a ne exploata la capacitate maxima abilitatile cu care suntem inzestrati. Avem feelgul ca se va intampla ceva rau, dar mergem parca cu ochii inchisi in directia gresita... parca avem de indeplinit o misiune... poate ca asta e de fapt din moment ce sunt convinsa ca nimic in viata nu este intamplator si ca orice eveniment conduce catre o insiruire de evenimente. Poate ca viata noastra este o carte scrisa cu mult inainte de a ne naste iar noi nu facem altceva decat sa respectam un scenariu sau poate ne facem destinul cu mana noastra... dar nu poti face nimic fara un pic de noroc. Si ce e norocul? Un ajutor de undeva de sus... pe care il meritam mai mult sau mai putin si pe care cateodata il asteptam in zadar. Suntem doar niste muritori, nu vom intelege noi toate astea... majoritatea dintre noi nu intelegem lucruri mult mai simple, create tot de om cu care ne confruntam zilnic ce pretentii sa avem de la termeni abstracti... care nu sunt la indemana noastra.

Un comentariu:

Unknown spunea...

gata m-am saturat de jocu cu moshu;)))) acu mi-am zis sa iti las si comm...
si zic:
ai dreptate nu poti fugi de destin(wow ce multe am zis;))