joi, 5 februarie 2009

noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?

ce nu fac oamenii de plictiseala? Oamenii sunt nebuni si au o placere nebuna sa savureze reactile oamenilor pusi in fata unor intrebari tampite care vin din partea unor persoane despre care aveau... o cu totul alta parerea. Un forum a lansat o provocare tampita la prima vedere, dar foarte amuzanta in esenta. Scenariul este simplu. Iei prima persoană de sex opus din lista de Messenger şi o întrebi: noi de ce nu ne-am tras-o pana acum? Si apoi esti invitat sa nu dai dovada de egoism si sa postezi discutia care urmeaza intrebarii pe forum.. sa rada si altii.

"poate pentru ca nu esti genul meu?", "pai mi-ai cerut vreodata?", " x has signed out", "pt ca nu ne-am intalnit" sau "k noi 2 nu am fost la party-uri impreuna, ca sa avem scuza a doua zi", "ai luat ceva?" sau "vbesti de o carte la xerox?)" sunt doar cateva dintre reactiile postate.

Daca vreti si voi sa va distrati urmati scenariul sau dati click pe: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=494301

Niciun comentariu: