joi, 12 februarie 2009

Sunt eu si restul nu conteaza!

"E felul meu de a spune lumii, du-te dracu!" sau de a arata ca nu imi pasa, ca nu dau doi bani pe reguli, pe ceea ce e moral, pe ceea ce trebuie! E felul meu de a protesta, de a-mi arata neputinta in fata celor multi. In modul asta imi exprim dezamagirea, frunstrarea, tristetea... revolta! Sunt doar un om, intr-un ocean de evenimente, de trairi! Sunt eu si restul nu conteaza. Ma uit in jur si realizez ca ceea ce in trecut ma speria acum imi este indiferent si stii ce de? pentru ca, in sfarsit, am invatat ca totul este trecator. Tot ce acum ma inspaimanta, ma va amuza. Tot ce acum imi place, ma va dezgusta. Si atunci, pentru ce atata efort? Trec si vremurile frumoase, dar din fericire vin altele. Daca totul ar fi roz nu am sti niciodata sa apreciem oamenii de calitate si lucrurile frumoase care ni se intampla. Este bun si un dus rece cateodata! Stii cat mi-a luat mie sa invat ca nepasarea este cheia succesului? Mult! Stii cat de greu am invatat ca ceea ce imi doresc cel mai mult, primesc cel mai greu? Viata e dura (:D)! asa ca trebuie sa ne adaptam! daca inveti sa te detasezi de probleme... se vor rezolva de la sine! Pana la urma tu esti centrul propriului tau univers. Toate in viata trec, tu ramai cu tine... Sunt eu si restul nu conteaza!

Niciun comentariu: