luni, 18 ianuarie 2010

Nu am mai avut de mult sentimntul asta dar

..., ei bine, il am din nou! Simt ca trebuie sa fac ceva dar... pur si simplu, nu pot desi este atat de simplu! E vorba din nou de mandrie, de ce TREBUIE sa fac, de ce va spune lumea, de ce voi simti maine.... in conditiile astea cui ii mai pasa ce simt acum daca maine voi regreta asta? Nu stiu daca astea sunt semne de maturitate... sau daca ma voi maturiza vreodata desi, intre noi fie vorba, mai am doar un pic pana la ... 25. Nu va obositi sa imi trimiteti mesaje... as aprecia mai mult daca... nu! Cadouri, nici nu poate fi vorba... nu le merit pentru ca nu stiu sa le primesc :). Daca imi voi inchide telefonul in ziua aia, sa stiti ca e doar pentru ca asa am simtit... nu e nimic personal! Simt ca voi vrea sa fug de ziua aia si, cel mai probabil, asa voi face. Revin dupa!
25! E un numar care arata intr-un fel si care, mi se pare mie, simbolizeaza multe. Am sentimentul ala ciudat ca asta e anul meu, un an de care imi voi aminti toata viata... anul unor decizii importante pe care, cel mai probabil, nu voi sti sa le iau asa cum trebuie! Cateodata am impresia ca cel mai mare dusman al meu tind sa devin eu... daca e cineva in viata asta care mi-a facut rau, aia sunt eu dar cu toate astea putine sunt lucrurile pe care le regret... de fapt nu regret nimic, e prea devreme pentru asta, nu? Dramele mele existentiale de la 20, 22 nu reusesc acum decat sa ma amuze... probabil ca asa se va intampla, la 30, cu cele de acum. Pe masura ce trece timpul devin alta persoana... una pentru care Simona din trecut nu este decat un personaj, cateodata simpatic, cateodata .... Am de multe ori impresia ca viata mea seamna cu un film si, sunt norocoasa ca e asa... nici urma de plictiseala, nici urma de monotonie! Vreau sa nu se termine niciodata, numai ca niciodata e "mult timp" si viata e plina de surprize... simt ca asta e momentul in care am incetat sa imi mai doresc ca lucrurile sa se schimbe. 25 e un prag pe care imi doresc sa il trec departe de lume... Ma simt bine in pilea mea, mi-am conturat un stil, o viata, stiu ce imi place, stiu ce nu vreau sa ajung vreodata, stiu sa ma bucur de ce am... Unde e butonul pe care pot apasa pentru ca sa opresc timpul?

Niciun comentariu: