marți, 12 ianuarie 2010

O lume mult prea mica!

Orasul asta este prea mic sau, mai bine zis, simt ca lumea mea a inceput sa ma cam stranga! De ce spun asta? Pentru ca de multe ori am impresia ca traiesc un film prost cu aceeasi actori! E un oras mare dar sunt putine locuri de socializat sau am eu o lista prea scurta cu locuri in care ma simt in largul meu. Partea proasta este ca nu sunt singura care numara pe degete locatiile in care iese asa ca partea cu "aceleasi figuri" incepe sa nu ma mai amuze! Ca sa fiu mai pe intelesul celor care nu ma inteleg :D. Este un grup restrans de oameni caruia ii place sa iasa in baruri, cuburi.... toti ne recunoastem, ne uitam lung unii la altii cand ne intalnim, de exemplu, la superarket, dar nu ne vorbim niciodata... bine aproape niciodata. Exceptie fac diminetile in care am chef excesiv de socializare! Partea cea mai proasta este ca aproape toti acesti oameni stiu cate ceva despre mine ca doar fac parte din lumea lor, fie ca imi place sau nu.... Unii stiu cu ce eram imbracata la un moment dat, pe unde imi place sa ies... unde stau, ce prieteni am! Cu multi dintre ei impart cel putin un cunoscut, cel de la care au aflat cum ma cheama, cu ce ma ocup... E un cerc in care daca ai intrat nu poti iesi decat... definitiv! E cam trist, stii de ce? Ca in momentul in care am constinetizat asta mi-am dat seama ca a inceput sa imi pese de ce cred cei care ma privesc... Ma gandesc cate din ceea ce stiu este adevarat, cate din ceea ce stiu ei... nu stiu si eu?

Niciun comentariu: