luni, 11 ianuarie 2010

welcome back

Nu am mai scris de cateva zile. Intre timp am revenit la munca, la programul meu obisnuit! Din nou ma plang ca nu am timp nici macar pentru lucrurile pe care le consider importante, nu am timp sa ma gandesc prea mult (asa ca daca o comit, am o scuza), nu prea am timp nici pentru mine, dar pentru altii... Am inceput din nou sa aman lucruri, sa fac liste de piroritati pe care nu le respect niciodata... simt cum se instaleaza, din nou, incet dar sigur, haosul in viata mea minunata! Asta e! Nu ma pot impotrivi! M-am obisnuit sa traiesc cu el, de vreo cinci ani. Facem casa buna impreuna, asa ca vom face si de acum incolo. Abia s-a terminat o vacanta ca deja visez la alta... departe de casa de data asta! Planuri am... imi mai trebuie cateva mici detalii si iata-ma imbarcata in avion! Nu inca!

Niciun comentariu: