joi, 5 august 2010

here i come

Nu am mai intrat pe blog de o luna si ceva... Nu stiu de ce! Nu am mai simtit nevoia sa scriu, poate ca am avut mereu ceva mai bun de facut... poate mi se pare ca scriu fara a transmite nimic. In seara am simtit o nevoie acuta sa fac ceea ce nu am mai facut de mult... nu stiu de ce! Ma simteam de parca as fi o fumatoare care inceraca sa renunte la viciu de dragul cuiva si care, atunci cand ramane singua, isi aprinde cu sete o tigata. Am tastat numele blogului si mi-am dat seama ca aproape mi-am uitat parola... Atat de mult timp sa fi trecut? Se pare ca da! Spre surprinderea mea aici am gasit mai multe comentarii pentru care va multumesc sincer... Credeam ca nimeni nu mai intra pe blog in lipsa mea. Printre ele si asta: "Da ... intr-adevar ... numai ca ... probabil din modestie nu ai precizat ca esti ... o minune :)" Wow! Nu stiu cine esti pentru ca te-ai ascuns in spatele unui "anonim" dar iti multumesc sincer, mai rar asa complimente. Daca ma intrebi habar nu aveam ca sunt oameni care cred asta despre mine!
Revenind la ceea ce mai este viata mea... Ufa! Greu de spus! Sunt ceva mai linistita... ma chinuie tot mai tare un gand sa incep sa scriu, o carticica in care sa povestesc ceea ce mi se intampla, mie si oamenilor din jur... Tot mai des spun ca ceea ce traiesc este film! Am scris deja cateva paragrafe... cand va fi oficial, anunt oficial!
Ma chinuie o mie de idei... simt ca nu ma mai regasesc... sunt ca un detinut care isi pregateste evadarea! Ma strange tot mai rau mediul in care ma invart si simt o nevoie acuta sa o iau de la zero! Ma plafonez iar gandul ca in 4-5 nu voi mai avea alta perspectiva decat aceea de a ma marita si a ma dedica, cu totul familiei, ma omoara! Simt nevoie sa plec pentru a uita... pentru a scapa de o obsesie care nu ma lasa sa respir de 9 luni!

M-am schimbat... asta este explicatia a ceea ce simt! Nu ma multumesc cu putin si daca nu pot avea tot ce imi doresc, altceva nu ma intereseaza.
Intre timp mi-am facut o lista in lucrurile in care nu mai cred... Mitului "mos Craciun" i s-a adaugat "sufletul pereche", "dragostea vesnica", "fericirea pe toate planurile" ... "prietenia neconditionata", "ideea ca eu sunt de vina pentru oamenii care nu raman". Nu are rost sa mai continui!
keep in touch!

Niciun comentariu: