marți, 31 august 2010

astept ploaia..

imi place ploaia pentru ca imi face pofta de carte, de a ma cuibari sub paturi si de a te strange in brate. Imi place ploaia pentru ca transforma soseaua intr-o imensa oglinda pe care se astern drumuri de nori. (Zenith)
Mie imi place ploaia pentru ca imi face pofta de duca, chef sa stau doar cu mine, pentru ca imi aduce amintiri in valuri .... De ce imi place ploaie? Dintr-o mie de motive! Cum reuseste sa ma umple de viata prima zi insorita din primavara dupa o iarna lunga, asa ma umple de energie ploaia. Unii spun ca zodia este cea care ma "trage spre apa", eu cred ca ploaia este cea care ma ajuta sa ma pierd in multime(a)de picaturi... Cateodata trebuie sa te pierzi in multime ca sa te poti regasi... alteori te regasesti in singuratatea unei camere. Daca nu ploua o luna sunt trista iar in seara asta, asa cum am mai facut-o de sute de ori, m-am surprins contepland cerul in asteptarea norilor, bucurandu-ma de vantul care se intetea si care imi incurca parul... Acum astept cada primele picaturi pentru ca sa pun repede niste haine lejere pe mine si sa evadez. In masina ma asteapta CD-ul de ploaie si de acolo pana la "transa" nu este decat un pas. Putine lucruri in viata asta imi fac atat de multa placere ca o noapte ploiasa pe care o petrec cu mine. Am nevoie de plaoie pentru a ma regasi, pentru a ma ierta, pentru a-mi recapata increderea pentru ... a uita!

Niciun comentariu: