miercuri, 1 septembrie 2010

ce am facut sa merit astfel de prieteni?

Mereu am crezut ca suntem din ce in ce mai rai si mai egoisti. De multe ori m-am surprisn si pe mine avand ganduri nu tocmai ortodoxe si, nu putine au fost cazurile in care, din n motive, mi-am calcat cuvantul sau am uitat sa intorc o favoare... Am uitat sa multumesc altfel decat cu un simplu cuvant aruncat in treacat! Cu toate acestea, desi eu personal am incetat, de mult, sa mai fiu un exemplu de marinimie, transformandu-ma intr-unul de vanitate, sunt inca persoane care imi dau veritabile lectii. Sunt oameni in viata mea care se ofera sa ma ajute din simplul motiv ca "sunt o persoana speciala" desi, sincer, nici macar eu nu stiu ce am facut sa merit asta. Nu merit cu siguranta cea mai mare parte din bunatatea celor din jur si, cu toate acestea, o primesc. Cum se numeste asta? Noroc? Şarm? O lectie? Un exemplu de asa "da"?

Niciun comentariu: