marți, 7 septembrie 2010

Ce vară a fost, dar ce vară o să vină…


| Nopti albe

Posted on 06 September 2010 by admin

A fost prima noapte în care temperaturile au scăzut sub 20 de grade Celsius şi am simţit, după trei luni fierbinţi, miros de toamnă. Nici nu s-a terminat şi deja îmi e dor de soare, de răsărituri, de prietenii care vin din toată ţara pentru a se distra la mare şi pe care îi văd odată pe an. Deşi nu îmi place … a mai trecut o vară, una plină de nopţi albe în care distracţia nu se termină niciodată înainte de zorii zilei. S-au închis cluburile pe care era scris, cu litere mari, „Summer”, iar briza mării nu mai este prea prietenoasă. Pielea începe să îşi piardă din culoarea arămie iar viaţa de noapte capătă noi valenţe. Eu, întotdeauna, am văzut toamna ca pe o perioadă de tranzit în care toată lumea aşteaptă, cu sufletul la gură, să afle noile oportunităţi de distracţie şi să păşească în cluburile proaspăt deschise în oraş. Orice început este caracterizat de un entuziasm… ne consolăm spunând că şi iarna are farmecul ei… Poate chiar are! M-am uitat pe site-urile de entertainment în speranţă că voi găsi, în septembrie, un eveniment demn de marcat dar, din păcate, agenda este cam goală. În condiţiile acestea, fără prea multe oportunităţi de distracţie, să spunem că a venit momentul în care trebuie să supravieţuim cu bateriile bine încărcate de vară… Şi ce vară a fost! Am avut de toate şi pot spune, cu mâna pe inimă, că a fost un sezon plin în care nu am avut timp, nicio secundă, de plictiseală. La urma urmei, aşa cum spune un prieten, „nothing wrong with feeling right” dar câteodată, şi cel mai împătimit insomniac are nevoie de o pauză în care să se bucure de „suvenirurile” adunate de-a lungul verii. Un răgaz în care să privească colecţia de fotografii din memoria telefonului mobil şi în care să zâmbească rememorând…. Toamna un concert live susţinut de o trupă mai puţin cunoscută dar care promite sau o seară de karaoke ar putea reprezenta o evadare din cotidian. Cât despre o vacanţă într-un oraş aglomerat aflat cât mai departe de casă nici nu mai încape discuţie. Asta vă recomand vouă şi asta îmi doresc mie… Relaxare!!!! Toamna este, în acelaşi timp, un bun moment pentru a experimenta dar şi pentru a visa cu ochii deschişi la vara care va să vină… Keep in touch!

Editorial publicat in Povesti Urbane (www.povestiurbane.com)

Un comentariu:

iont87 spunea...

esti frumusica.De ce esti trista