vineri, 22 mai 2009

eu si stilul meu mizerabil!

nu am si nici nu am avut vreodata curajul sa pretind ca as fi, sau ca am incercat macar, sa fiu vreo clipa echilibrata, sa traiesc dupa reguli sau fac ceea ce trebuie. Nu am pretins ca as fi buna de exemplu la vreun capitol pentru cineva. Am trait in stilul meu si asa voi face pana la capat. sunt un om unic in felul meu si asta ma recomanda in fata celorlalti. Daca ma intrebi de ce sunt cea mai mandra iti pot raspunde fara sa clipesc dar daca ma intrebi ce imi reprosez am nevoie de timp de gandire. Sunt un om liber si asta este principiul dupa care ma ghidez in viata. Fac ce simt fara sa ma gandesc de doua ori la consecinte. Traiesc la maxim dar intotdeauna imi asum raspunderea si daca ramane ceva de platit... platesc. Nu te obosi sa imi dai sfaturi pentru ca nu le voi urma niciodata... sunt putini oameni a caror parere despre mine si despre ce fac eu in general, ma intereseaza. Nu ma las influentata dar sunt cuvinte care ma dor. Nu vei sti nicodata cand sunt cu adevarat trista sau fericita pentru ca sunt egoista, si momentele extreme le tin doar pentru mine. Vei sti in schimb daca ceva nu imi convine si nu trebuie sa spun direct asta. Sunt un om dificil dar niciodata nu voi rani, din rautate, pe cine nu merita. Asta era de fapt partea la care incercam sa ajung de la inceputul postarii. Am impresia (de fapt stiu) ca in ultimele luni am ranit cativa oameni prin modul meu bizar de a ma comporta in anumite momente. Imi pare rau! Stiu ca nu ajuta prea mult scuzele astea tardive, dar era important pentru mine sa spun asta... Imi pare rau!

Niciun comentariu: