luni, 25 mai 2009

I feel blue!

azi simt ca sunt fericita. Stiu ca este ceva tracator, care nu ma va tine prea mult si, la fel de bine, stiu ca nu am nici cine stie ce motive sa simt asta. Sunt fericita dintr-un motiv atat de banal dar ... I feel blue! asta este expresia care caracterizeaza cel mai bine ceea ce simt acum. Stiu ca e luni, stiu ca de dimineata am fost morocanoasa... ca m-am trezit greu si fara chef. Ziua a trecut de jumatate iar starea mea de sprit s-a imbunatatit substantial. Sunt fericita ca a venit vara, ca m-am imbracat colorat... Sunt fericita cand ma uit in oglinda si imi vad pilea proaspat bronzata care radiaza. Sunt fericita ca am primit un mesaj frumos... pe care, desi nu recunosc, il asteptam. Sunt fericita ca mi-am facut planuri pe care, cel mai probabil, nu le voi pune in aplicare dar care suna al anibi de bine. Sunt fericita pentru ca e 25 mai... pentru ca pot zambi din suflet si ca am in jur niste oameni minunati. Zambesc cand ma uit la pozele din week-end si cand imi amintesc... Sunt fericita ca sunt aici... ca sunt cine sunt si ca pot face ce simt. Am scris asta pentru ca vreau sa ma ajute in momentele in care voi simti ca lumea mea se prabuseste... atunci cand voi uita sa ma bucur de nimicurile care conteaza.

Niciun comentariu: