luni, 29 iunie 2009

Am revenit!

De fapt am fost tot timpul prin preajma. Am deschis pagina destinata crearii unor noi postari pe blog de mai multe ori, am scris 2 randuri dupa care am inchis fereastra. Am avut si o perioada in care am incercat, inutil, sa imi organizez viata din cursul saptamanii. sa ma odihnesc mai mult... sa domolesc ritmul muncii, sa am mai multa grija de mine. Dupa 3 seri in care am ajuns acasa dupa munca si nu am mai iesit pana a doua zi dimineata nu am mai rezistat. Am zis ca imi bag... picioarele in viata organizata si ca imi vreau viata mea inapoi. Acum sunt din nou eu... si ma simt bine asa. In conditiile astea am revenit la vechile obiceiuri... si desi nu am o perioada cu foarte multa inspiratie, promit sa revin, cat de curand, si cu o postare mai inteligenta decat asta in care desi am incercat nu am reusit sa transmit mare lucru.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Ehei, posturi inteligente se gasesc, dar posturi reale, asa cum suntem noi, alea sunt rare si pretioase! Welcome back!

The M.F. Princess spunea...

Bine ai revenit!:)
Astept si alte postari! :*

DOAR NOI spunea...

Buâine ai revenit. Scrisul te descătuşează.
O seara de basm!

Anne-Mary spunea...

sunt momente si momente,mai ales dupa o zi de munca mai plina sa zic asa...or sa vina si ele ideiile:D