miercuri, 3 iunie 2009

oameni si oameni

Prin viata mea au trecut atat de multi oamenii.... unii in treacat, altii au zabovit o zi, altii o luna... 3 ... un an. Pe unii ii stiu de cand ma stiu si pe mine iar pe altii, desi nu i-am cunoscut inca, ii astept de o viata. Ma gandeam cati dintre cei care au facut parte, la un moment dat, din prezent, au insemnat ceva. Pe cati i-am uitat imediat, pe cati ii pastrez in suflet si mai ales pe cati nu ii voi uita niciodata. Ma gandeam de cate ori am plans cu suspine dupa cineva... de putine ori, dar mi-am dat seama ca pe cei dupa care am plans mai tare i-am uitat cel mai repede.Tot azi ma gendeam cati din cei pe care ii cunosc au facut ceva care mi-a schimbat viata, cati m-au ajutat la un moment dat, cati mi-au facut rau... Incercam sa imi amimntesc lista celor care mi-au fost prieteni de-a lungul timpului si ma gandeam cati dintre toti au insemnat, cu adevarat, ceva. Ma gandeam cati au reusit sa ma faca fericita, cati m-au ranit, cati m-au dezgustat. Incercam sa imi aduc aminte motivele pentru care drumurile noastre s-au despartit dar si cele mai frumoase momente. Mi-am dat seama ca pe unii abia daca imi amintesc cum ii cheama in timp ce, in cazul altora, imi amintesc chiar si detalii. Nu este vorba de timp si nici de intensitatea sentimentelor. Mi-am dat seama ca este vorba strict de ei... de personalitatea lor, de modul in care au stiut, sau au reusit, sa imi intre in suflet. Sunt oamnei care desi mi-au facut rau nu am putut niciodata sa ii urasc dar sunt si oameni care, desi nu mi-au facut niciodata nimic, nu mi-au fost niciodata prea draci. Sunt oameni care au plecat fulgerator din viata mea si care au revenit la fel. Sunt prieteni carora le p[ot ierta orice... sunt altii a caror fapte nu ma ating. Sunt oameni si oameni, sunt, au fost sau vor fi ai mei...

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

E adearat in viata sunt oameni si oameni!

Anonim spunea...

ma intrebam eu ce am insemnat pentru tine