miercuri, 16 septembrie 2009

O data'n viata!

Week-end-ul trecut am avut onoarea de a fi "domnisoara de onoare"... a fost premiera absoluta asa ca nu am termen de comparatie pentru a va explica cum m-am descurcat... am fost intr-un fel dar macar m-am straduit. Cert e ca nu vreau sa fac cariera din asta mai ales ca, daca ma gandesc bine as putea deveni superstitiosa, si as putea spune ca daca voi indeplini de trei ori aceasta functie, risc sa nu ma mai marit :D. Si pentru ca sa nu ma mai certati ca sunt egoista, ca nu povestesc mai nimic de viata mea (concret) pe blog si ca nu pun poze impart cu voi cateva dintre amintirile care mi-au ramas de la acest eveniment. Enjoy!

Un comentariu:

alex spunea...

Eu zic ca iti prieste sa fii domnisoara de onoare. Doamneeee cat ai mai ras in toate pozele... nu credeam ca te voi vedea vreodata asa! Te pup si, apropo, esti tare dulce cand razi, poate o faci mai des!