duminică, 30 august 2009

Sexy summer .... the end!

Deci... a fost ultimul week-end din vara si, vorba Mariei, daca mai era o luna nu stiu cum o duceam si pe aia. A fost ... minunat iar ultima seara in care am "sarbatorit sfarsitul verii inainte de a sarbatori inceputul toamnei (by Julia)" a fost unul cu adevarat special. Dupa o noapte aproape perfecta, cu parere de rau, la patru dimineata, am trecut sa ne luam la revedere de la Sexy Office, Sexy Summer Office pardon, ca urmeaza Sexy Office Pedeal, asta daca nu ma las de clubareala intre timp si ma fac si eu fata de casa :D. Revenind insa la minunatele mele prietene, fara de care viata mea ar fi pustiu, trebuie sa recunosc ca mi-au dat o lectie sa o tot tin minte: daca vrei sa te distrezi, motive exista intotdeauna iar in comparatie cu o seara ca cea de sambata, restul sunt detalii. Sambata am invatat ca "o blonda in salopeta nu are ce sa caute la nebuni", ca "spre Paradis nu e deloc funny sa te duci de unul singur si ca trebuie sa iti gasesti partener de calatorie", ca "daca este in camp, esti in camp si gata, nu exista localizare" si ca inimioarele desenate pe luneta sunt ale dracu de sexy. Tot sambata mi-am dat seama ca e al naibii de misto sa evadezi din obisnuinta, ca tot ce este nou este incitant si ca un pic de nebunie nu a omorat pe nimeni. O alta maxima celebra spune ca "ce-i in mana este sfant" si ca fara un pic de circ, cu noaptea in cap, nu se poate incheie distractia.

Si acum schimband un pic nota ....

A fost o vara plina dupa care sunt sigura ca voi suspina in serile friguroase de iarna dar de care de fiecare data cand imi voi aminti voi zambi cu gura pana la urechi. Parca ieri ma bucuram ca un copil ca a venit vara, ca voi face plaja, ca e din nou rost de cluburi in aer liber, ca iar vine toata lumea la mare. Turistii au venit, au plecat, noi tot aici am ramas... si vom ramane aici si iarna. Bine impropriu spun pentru ca iarna migram si noi spre taramuri mai populate si mai putin monotone decat Constanta. Cert este ca s-a dus vara asta iar eu, involuntar, m-am gandit cu ce am rams... Ooooo da! Am cam ramas cu un albun de poze minunat pe care, daca se tine de cuvant Maria sa ii dea forma comerciala, il voi posta si pe blog, cu o mie de amintiri, cu prieteni noi, cu prieteni in minus, cu planuri nesperate, cu noi perspective si ... cu o vacanta restanta, pe care mi-am propus sa o iau in octombrie, adica e cam sigur, dar voi vorbi cu alta ocazie despre asta!

PS. Revin si cu poze... daca am promis, am promis!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce sa-ti cer? ce sa stii tu? ce sa fi invatat si tu in aceasta vara? o data nu ai mers si tu in paradis sa vezi cum e! sau sa te arunci din masina! uh! si sa citez pe cineva drag mie.."ce vara a fost, dar ce vara o sa vina..."