marți, 18 august 2009

noutati

Ei bine am revenit cu noutati. Problema cu ochelarii au rezolvat-o mai repede si mai eficient decat as fi crezut. Adica in numai cateva ore de cand m-am hotarat sa imi accept problema mi-am si pus ochii in vitrina (cica am ochi frumosi si ca meritau si ei o vitrina sa ii puna in valoare, eu sunt de alta parere). A fost destul de dificil sa ii aleg, dar am stit ca aia sunt facut pentru mine... un pic sic, un pic seriosi! Socul cel mai mare l-am avut cand mi-am aflat dioptriile: minus 1,5! Foarte mult stiu! medicul si-a facut doua randuri de cruci cand a auzit ca nu am mai purtat pana acum ochelari si s-a socat si mai tare cand a aflat ca eu conduceam noaptea la cat sunt de chioara. Si mai simpatica am fost cand am iesit din cabinet cu ochelarii pe nas si ma uitam la oameni ca "orbul care a descoperit Braila". Nu imi venea sa cred cat de colorata este lumea, cata lumina e in jur. Am vazut niste pete pe parbriz pe care nu le-as fi detectat cu ochiul liber nici intr-o mie de ani. Eram asa fericita ca vad numerele de la masini, scrisul mic de pe panourile publicitare.... Wow! radeam singura ca imi dadeam seama in ce hal sunt de penibila! Acum sunt ochelarista cu acte in regula, adica un motiv in plus sa fiu injurata degeaba in trafic de barbatii misogini, dupa ce ca sunt femeie, mai am si ochelari... blonda mai lipseste sa fiu!

Niciun comentariu: