duminică, 9 august 2009

pana unde?

Toate viata noastra este o cautare neintrerupta. Prima data ne cautam propria identitate, ne perfectionam stilul, ne punem la punct o garderoba care sa ne reprezinte, cautam modele in viata, cautam reteta succesului, cautam drumul spre o cariera, un job bun... prima data ne cautam parteneri de joaca, apoi parteneri de distractie... vine vremea pentru prieteniile de-o viata iau apoi pentru sufletul pereche. Cand te gandesti care e mersul firesc al lucrurilor drumul pe care trebuie sa il urmeazi in viata pare relativ simplu dar, in realitate, totul este mult mai complicat. Ceea ce nu am stiut eu aproape niciodata a fost cand trebuie sa ma opresc din cautare si daca este cazul sa accept oportunitatile de moment (desi nu sunt tocmai ce am visat)? Mereu m-am intrebat daca spunand "da" nu inchid usa unui viitor mai bun, nu renunt la o calatorie palpitanta pe un drum generos in viata, daca viata nu mi-a pregatit mai mult si daca nu cumva am ajuns abia la jumatatea drumului? Pe de alta parte imi era teama ca pot da cu piciorul unui oportunitati importante, ca poate nu voi avea sansa sa primesc mai mult si ca voi regreta toata viata oportunitatea ratata? Cand trebuie sa te opresti din cautare? Cand trebuie sa spui gata! Pana unde este bine sa risti? Este de datoria mea sa risc sau riscand nu fac altceva decat sa pierd?

3 comentarii:

Anne-Mary spunea...

uneori e plapitant sa rishti... ce poate sa insemne o alegere buna sau nu prea buna... si daca nu risti? n-ai de unde sa sti daca ratezi o oporunitate mai buna sau nu

Anne-Mary spunea...

Buna!
te asteapta un premiu la mine pe blog:D

[Darkly.Erotic] spunea...

Prea multe intrebari, nici un raspuns, draga mea