luni, 5 octombrie 2009

Petitie impotriva prostului gust!

"Pe principiul „daca este considerat must have, trebuie sa am si eu, chiar daca nu-mi vine bine. Romancele se imbraca din ce in ce mai bine. Cand m-am intors eu in tara, acum 6 ani, am avut impresia ca am ajuns intr-un bordel". este declaratia lui Stephan Pelger, facuta intr-un interviu publicat in ultimul numar al "Q Magazine" (www.qmagazine.ro). Nu am mai scris de mult un articol rautacios in care sa ma revolt asa ca a cam venit timpul. Urasc tara asta in care traim din cauza tavalugului de "fetite" in cazul carora natura a uitat limita "prostului gust". Daca ma uit in jur ma oripilez in orice cadru as fi. Oriunde privesc este imposibil sa nu fie cate o domnita care sa traiasca pentru a face excese. Toti barbatii, care au ceva in cap, si imi place sa cred ca nu sunt putini, spun ca prefera femeile mai imbracate ("Ca prezenta imi place mai mult o femeie mai imbracata, o femeie sofisticata, decat una dezbracata. Eu nici nu promovez stilul sumar...", mai spune Stephan Pelger.) dar ce inteleg femeile? Sa isi arate cat mai mult din corp pentru a fi sexy (de parca transmit prin toti porii sunt in calduri sau sunt singura si disperata: REMARCA-MA!)! Daca se poate si fusta scurta, si decolteu, si spate gol dar si vedere la abdomen este perfect! Dar nu se poate, prietene! Este clar ca nu toti am facut cele mai alese cursuri de designer de la Paris, este clar ca nu oricine isi permite sa isi plateasca un designer personal care sa il imbrace si ca hainele de firma nu sunt accesibile oricui dar totusi... Bunul gust nu are pret iar simtul ridicolului se invata de acasa. Cand vor invata si femeile noastre ca "less is more" si ca frumusetea nu inseamna vulgaritate, nu inseamna sclipici, nu inseamna piele dezgolita in exces si nici decolteu pana la slit. Cand vom invata si noi ca mai bine mai putine haine si de calitate? Cand vom sti ca o haina este mai valoroasa daca este din materiale fine, cu o croiala sigura decat daca are eticheta la vedere.

P.S. Pentru ca altfel ma omoara Maria trebuie sa precizez ca la sala de fitness nu, pardon NU, ai ce cauta boita cu negru la ochi, cu ruj roz peste conturul natural al buzelor, cu extensii incretite, pantofi sport aurii, tricouri cu sclipici si cercei supradimensionati. Deci, nu! (acum fie vorba intre noi, toate astea ar trebui interzise prin lege in orice cadru)

Pentru a afla mai multe despre ce se poarta sezonul acesta va recomand cu caldura: http://www.qmagazine.ro/articole/3895/In-sezonul-toamna-iarna-2009-2010-se-poarta-femeia-sofisticata.html

Niciun comentariu: