luni, 28 decembrie 2009

cine a furat Craciunul?

Ma gandeam si am spus asta cu voce tare, de mai multe ori, in ultimele zile: ce dor imi e de Craciunul ala din copilarie! Stiu ca toate sentimentele alea pe care le traiam cu atata intensitate nu se vor mai intoarce niciodata, stiu ca frumusetea si simplitatea acelor zile nu le voi mai regasi... poate le voi retrai doar prin ochii copilului meu, sau cine stie! Stateam cu ochii inchisi si imi aminteam cat de frumos era Craciunul odata, cat de simplu simteam acea bucurie, cata nerabdare, cate emotii, ce sentimente. Daca ma gandesc ca nu mai pot simti Craciunul ca atunci ma intristez... nimic nu mai este ca atunci! Bradul nu mai este atat de interesant, fulgii de zapada nu ma mai fac sa visez (decat uneori), cadourile nu imi mai starnesc atata emotie si atata bucurie, decembrie nu mai de poveste! De data asta parca a fost mai putin "de poveste" decat in oricare an... m-am intrebat de mai multe ori de ce nu simt spiritul Craciunului, de ce nu ma mai bucur ca in copilarie de sarbatoare, de daruri, de colinde.... unde este Craciunul de alta data? Si mai trist mi se pare ca, ma uit in jur si imi dau seama, ca nici ceilalti nu par patrunsi de vreun sentiment mai bun. Ce s-a ales din cea mai frumoasa sarbatoare a anului? Cozi in supermarketuri, aglomeratie peste tot, reclame neinspirate, copii care isi doresc de la Mosu' bani in loc de daruri si ... cam atat...
Nu stiu cum am reusit dar, am omorat Craciunul... trist nu?

Un comentariu:

~PakKaramu~ spunea...

Pak Karamu visiting your blog