luni, 7 decembrie 2009

sunt prin preajma!

Am disparut o vreme din peisaj... nu am abandonat blogul, nu am murit, nu am renuntat la scris, nu am patit nimic groaznic. Sunt tot aici, de fapt am fost mereu! Am deschis de mai multe ori blogul, am inceput sa scriu si am renuntat pentru ca am simtit nevoia sa tac. As fi avut multe de spus dar am preferat sa ...nu. Traversez o perioada ciudata a vietii mele in care orice mi se intampla nu ma multumeste, asa cum nu ma multumeste nici ceea ce as putea scrie aici. Sunt bine, in felul meu... oricum toate trec asa ca astept si eu o perioada mai buna. Pana atunci, daca nu v-ati dat inca seama, am intrat deja in luna decembrie iar sfarsitul de an se apropie cu pasi repezi. Nu stiu de ce am impresia ca perioada asta va aduce cu ea multe schimbari... prea multa agitatie in jur fara motiv, prea multe lucruri care se intampla fara logica... In conditiile acestea nu pot decat sa sper... sa sper ca toata nebunia asta este doar inceputul sfarsitului unui an care a fost greu pentru toti, plin de incertitudini, plin de temeri, plin de neliniste. Nu stiu cum l-ati perceput voi dar pe mine m-a secatuit. S-au intamplat prea multe, am gresit prea mult si nu par sa fi invatat mare lucru. Cica in perioada asta suntem datori sa fim mai buni, sa iertam si mai ales sa incercam sa fim iertati. Daca as incepe acum sa imi cer scuze uninominal pentru ce am facut in 2009, nu as termina de scris pana de Revelion asa ca ma rezum sa spun un simplu: "Imi pare rau!" .... Asta a fost anul in care am realizat ca mandria nu este o calitate si asta consider ca e lectia cea mai pretioasa pe care mi-a predat/o viata, in ultimul timp. Ce astept acum... perioada sarbatorilor de la care, desi nu am niciun plan, astept ceva special. Cine stie?

Prima sarbatore importanta a lui decembrie a trecut deja si mi-am dat seama ca a fost primul an in care Mos Nicolae nu mi-a adus nimic. Am crescut, asta e clar asa ca ii las pe cei mai mici sa se bucure de cadouri. Cand ma gandeam ca m-a maturizat am primit si primul cadou... o carte speciala de la o persoana speciala :) Nu spun mai multe, doar ca era ambalata in puf alb, lucru care m-a entuziasmat peste masura inainte sa apuc sa vad ce se ascunde inauntru. Multumesc Monica, revin cu impresii ... personal!

Un comentariu:

simi spunea...

Niciun cadou de Mos Nicolae? Nici macar o nuia? Sigur nu ai fost cuminte!
Dar macar iti doreai ceva anume?