duminică, 27 iulie 2008

din ciclul ce a mai facut Simona!

dupa principiul cine a inventat diminetile, cine a spus ca viata incepe dimineata sau cine mi-a pus in mana un telefon... astazi a fost ziua in care am facut ceea ce nu se face ma! Poate pentru ca am avut prea mult timp liber, in loc sa invat pentru licenta, sau poate ca oboseala mi-a scurtcircuitat creierasul. Mi-am incalcat naibii toate principiile. Am calcat peste mandrie, peste reglile cu care atata truda le-am elaborat, tocmai pentru a nu le respecta niciodata. Ce e in capul meu in clipele astea, nu ma intreba. Actionez fara sa ma gandesc prea mult (spre deloc) inainte si nu iau in calcul consecintele actiunilor mele. Fac si... apoi trag! Sau mai bine zis imi vine sa imi trag palme! Culmea este ca mai am si niste prietene, care in loc sa imi dea una dupa cap sa ma trezeasca la realitate, sa amuza si imi spun: Lasa, sim ca nu e asa de rau! Oooooo nu! Ne intalnim la cafea, si incep sa povestesc una cate una nenorocirile pe care le-am comis extrem de senina, fara nicio urma de regret spre amuzamentul celor care ma asculta! Sunt defecta clar! Si cum pentru toate exista un vinovat. Mai putin eu. De data asta, vinovat este cel care a inventat si a pus pe piata telefonul mobil!

Niciun comentariu: