miercuri, 30 iulie 2008

mai bogati... mai tristi... vesnic nemultumiti!

de cate ori am zis ca renunt...? Uuuuuuuuuuuu! Greu de spus. De cate ori am zis ca nu ma mai intereseaza? Nici nu mai stiu! Dar pot eu sa las sa se intample totul de la sine... Nu, clar! Mai bine traiesc cu sentimentul ala cretin ca ceva nu a iesit asa cum am vrut eu, decat cu regretul ca nu am incercat. Cat poate un om sa se schimbe intr-un timp atat de scurt.... Ce ne schimba? Un lucru e clar. Nu ne schimbam in felul ala in care ar vrea cei din jurul nostru sa o facem ci in felul in care ne influenteaza ei in mod indirect. Nu ne schimbam nici macar asa cum ne-am dori noi. De cate ori am zis: Numai eu puteam sa fac asta! De fiecare data cand am facut o nefacuta... si odata facuta nu mi s-a mai parut atat de groaznica! Adica na! Uite ca nu a murit nimeni si poate ca nici nu a fost asa de rau. Cica cine nu risca nu castiga! Mare adevar... dar merita sa risti pentru toate nimicurile? De ce ai castiga ceva ce nu te intereseaza? Numai pentru ca da bine la palmares? Am marcat-o si pe asta ... sunt tare! In viata e bine sa stii sa faci o selectie pentru orice... dar ce te faci daca ceva complet neinteresant la inceput se dovedeste a fi de-a dreptul irezistibil, in timp? de ce fericirea nu dureaza mai mult de cateva ore? pentru ca dupa aia devine ceva obisnuit... si apoi aproape neinteresant. Oare exista ceva pe lumea asta care sa ne capteze interesul 4ever? Nu cred! Dar de ce asa....? Noi oamenii suntem al naibii de ciudati! Ne plictism pana si de prea mult bine! Ne plictism de ceea ce ne-am dorit de nu am mai putut pana cand... pana cand a fost al nostru. Daca analizezi toate astea iti dai seama cat de superficiali suntem. Atunci de ce naiba ne mai luptam sa marcam reusite... daca oricum in scurt timp ne intoarcem de unde am plecat? dar mai bogati cu o realizare, succes sau cu mai multa experienta de viata. Cica evoluam... In ce sens? Ca niciodata nu ne multumim cu ce avem? Asa! Atunci... Nu mersi! Nu mai vreau sa evoluez. Imi e bine asa! pentru ce atata energie risipita? pentru ce atatea resurse irosite? pentru cateva clipe de extaz! Nu mersi! Lasati-ma sa traiesc in ignoranta!

Niciun comentariu: