duminică, 3 august 2008

Unde esti?


de cate ori m-am intrebat oare ce face acum? Oare el se gandeste la mine? Oare cand va veni ziua aia cand il voi avea in fata, in brate?... cand voi sti ca e al meu si ca nu mai pleaca? Cand fac asta!?! De fiecare data cand simt ca in viata mea nu se mai intampla nimic interesant... cand stiu ca e linistea aia inainte de furtuna! Linistea aia deloc constructiva pentru mine. In clipele alea cand spun ca imi vreau viata mea zbuciumata inapoi... Atunci cand le spun prietenelor mele: Imi e dor! Nu de cineva... ci de ceva! In viata mea sunt niste faza care se repeta cu regularitate. Perioadele in care am ce povesti si perioadele in care invat sa ascult... si invat! In seara asta steam la o masa intr-un loc in care mai fusesem de o mie de ori inainte... dar in care simteam ca nu ma mai regaseam. In care nu mai eram eu! un loc care, deodata, devenise prea stramt, prea pustiu chiar daca era plin de oameni. Ti se pare ca sunt trista... melancolica? Nici pe departe! Stii ce sunt? Nerabdatoare sa vad ce imi mai ofera viata asta! Abia astept sa vad cu ce mai mai surprinde! Si stii de cand sunt asa? De cand am renuntat sa mai cred ca sunt lucruri care mie nu mi se pot intampla si de cand am invatat sa nu mai spun niciodata, niciodata! Sunt eu! Mai bine ca niciodata... dar parca lipseste ceva! Unde esti? Ce faci? Te gandesti la mine....

Niciun comentariu: