luni, 11 august 2008

cat de bine e sa nu iti pese!

am un mod de gandire defect in multe privinte! Reactionez asa cum nu ar trebui in multe situatii! Si stii ce e cel mai grav? Ca sunt constienta de toate astea dar ca nu sunt dispusa sa fac nimic! de ce? pentru ca imi e al naibii de bine asa! Poate ca ranesc multe persoane cu modul meu de a fi si ma jur ca nu ma straduiesc sa pozez in neinteleasa! Nu mai mai intereseaza de mult decat parerea unui numar foarte mic de persoane. de ce as fi eu altfel cand toti sunt al naibi de egoisti. cand toti se gandesc in primul rand la ei si apoi la restul... poate ca asta este secretul unei vieti lipsite de griji, secretul tinerii fara batranete si a vietii fara de moarte ca in poveste. revenind la mine... reactiile mele nu mai mira de mult pe nimeni. Sunt atat de neprevazute incat au devenit obisnuite. Ceea ce acum ma extaziaza fara margini... maine imi e mai mult decat indiferent... daca nu e atunci cand vreau eu poate sa nu mai fie niciodata fara sa imi pese. la un moment dat mi-am dat seama ca am si exagerat de multi asa zisi prieteni, un cerc mult prea mare cu oameni care trecusera in mult prea putine filtre pana sa ajunga acolo. De ce asa! Pentru ca eu iert mult... pentru ca eu nu reprosez si pentru ca incercam sa ii inteleg pe toti. acum cercul s-a restrans cu mult si e tare bine asa... mai ai ceva de invatat: sa ma inconjor de oameni de calitate!

Niciun comentariu: