miercuri, 25 iunie 2008

ai card? si ce daca!



Din ciclul de am mai gasit pe net... sa iti crape capul! Ei bine am gasit: Cele 10 motive pentru care ar cam fi cazul sa iti bagi cardul in fund! Bai ce sa zic... eu aia care uit PIN-ul de la mana pana la gura, care ma fac de ras in magazin pentru ca nu pot sa platesc ce am pus in cos si care mi-am facut abonament la aia de la banca care restitituie plasticele capturate de bancomat... Ce pot sa zic! Aprob! bai eu am recunoscut de multe ori ca sunt pe langa tot ce inseamna tehnica ca sunt senila... si toate intamplarilele mele cu carduri nu pot decat sa confirme asta. Bine nu toti sunt ca mine... dar nu putem trece cu vederea ca orice card expira dupa vreo doi ani si trebuie schimbat, asta daca nu il pierzi, deteriorezi sau rupi intre timp. In plus, ce te faci daca mergi de exemplu la benzinarie sau la restaurant, esti ferm convins ca poti plati cu plasticul si afli, cu stupoare, dupa ce consumi ca jucaria e stricata. Nu te impacienta ca pentru asta exista telefon si prieteni sau mijloace si mai moderne de plata: iti lasi telefonul amanet sau te duci la spalat vase. In acelasi timp, cardul este cel mai sigur mod de a-ti peirde banii si de a te face antipatic la coada la supermarket... Tre sa stai sa bagi PIN-ul (de mai multe ori de obicei) si sa mai dai si cu subsemnatul.
Cica cardul mai are o "calitate" greu de trecut cu vederea: strica mancarea! Cum? Simplu! Sa ne imaginam ca esti la restaurant si primul lucru pe care il faci este sa-l intrebi pe chelner "Pot plati cu cardul?" "Bineinteles", spune el cu o fata acra, pentru ca stie clar ca nu mai are cum sa primeasca bacsis. Asa ca poti fi sigur ca chestia alba pe care ai gasit-o in supa nu e o fidea ratacita si ca mozzarella nu e intamplator mai cremoasa decat de obicei. In plus, cardul te taxeaza de fiecare data cand te uiti cati bani mai ai in cont. Ti se pare firesc? Imagineaza-ti cum ar fi ca, de fiecare data cand vrei te uiti in portofel cati bani mai ai, sa fie nevoie sa bagi o fisa de 50 de bani pentru ca altfel portofelul nu se deschide.
Cu toate astea cine mai poate trai fara el?

Niciun comentariu: