miercuri, 18 iunie 2008

raiul prostului gust!

in fine, spre nefericirea mea ultimele zile mi le-am cam petrecut prin universitate... Am mers de mai multe ori pe zi pe acolo pentru ca sa recuperez ce am neglijat in ultimii patru ani. Ma straduiesc sa termin, sa inru si eu in randul lumii, sa ii iau diploma aia de licenta care probabil nu imi va folosi la nimic dar care o va face pe mama si mai mandra de mine... iar pe mine ma va intinerii cu 20 de ani pentru ca voi scapa de un motiv de stres in plus. Nu de asta vreau sa vorbim noi... de "carierea" mea ratata de student restantier, rusinea familiei din care face parte si sora mea sefa de promotie, cea cu doua facultati, ci de oamenii pe care ii intalnesc la facultate. Bai in locul ala sunt cei mai varianti si cei mai neinteresanti oameni, jur. Bai atatea domnite tinere, cu toata viata inainte dar care, dupa cum arata, nu aloca nici macar 5 minute pe zi imbunatatirii modului in care arata, nu am mai vazut in alta parte pe metru patrat. Atat de mult prost gust.... sunt sigura ca nici in piata nu sunt atat de mult oameni tristi din punctul de vedere al look-ului ca la universitatea aia. Nu stiu ce fac fatucile aia? Invata non stop, nu au si ele timp de un salon, de o sala, sa rasfoiasca o revista de moda... sau pur si simplu nu le intereseaza. Ceea ce nu stiu ele este ca degeaba iau licenta cu 10 si au bursa de merit in facultate, cu look-ul ala dezorganizat nu vor avea prea mare succes la un interviu. Tot timpul m-am intrebat cum naiba pot sta asa... cum pot trai stiind ca arata groaznic si ca nu fac nimic pentru a imbunatati lucrurile. Cum pot sa ia niste haine la voia intamplarii din dulap si sa le puna pe ele fara nicio logica. E valabil si pentru distinsii domni... E groaznic ma ce se intampla! Tinerii astia sunt viitorul frate si daca pentru ei latura estetica este egala cu zero... spre ce ne indreptam? Bineeee ca, in acelasi timp, universitatea este taramul extremelor. Pe langa domnitele cazute in mizerie se afla pipitzele cocotate pe tocuri de 15 in mijlocul zilei, cu fata tencuita cu 10 randuri de pudra si cu topuri fara bretele venite probabil la agatat intre doua resntante. Echilibrul nu exista frate in institutia asta, care se crede de cultura. Sunt profund dezamagita... Ce vezi la universitate nu ai ocazia sa contemplezi nici macar la circ!

Niciun comentariu: