duminică, 8 iunie 2008

talentul nu are varsta

am zis de o mie de ori ca imi plac oamenii cu pasiuni si cu atat mai mult cand vorbim de niste copii de o schioapa care in loc sa se joace isi pun timpul in slujba artei. Am fost de dimineata la un festival de muzica instrumentala si pot sa spun ca mi-am implinit ziua. O multime de prichindei, imbracati frumos, frecandu-si manutele de emotie inainte sa urce pe scena pentru a evolua in fata parintilor si a profesorilor. Este surpzintator sa vezi cum gheomoacele alea de numai cativa anisori care se impiedicau cand urcau scarile stiau deja sa cate dupa un portativ. Multi dintre ei, inca la gradinita, probabil nici nu stiau sa scrie sau sa citeasca dar cunosteau, cu siguranta, toate notele muzicale.... Si catau asa de frumos :). Ma uitam la ei si zambeam. Cand am ajuns la redactie un coleg imi spune: "Daca as avea un copil din asta as fi in stare sa mor de foame numai sa ii cumpar lui pian." Ma gandeam ca are dreptate... terbuie sa fii tare mandru sa ai un copil din asta. Zic eu asta, cea care a avut de cand se stie doua maini stangi din care nu a iesit vreodata vreo opera de arta. Toata admiratia...

Niciun comentariu: