joi, 5 iunie 2008

radiez :D

Bine, bine recunosc! Azi am invatat ca nicio zi, indiferent cat de prost incepe, nu merita stearsa din calendar. Nu tot ce incepe prost se termina si mai prost si nu trebuie sa fac tragedie din toate nimicurile. Asta m-a invatat azi pisi-George, care s-a chinuit saracutul o dimineata intreaga sa imi explice ca mi-am facut prostul obicei sa dramatizez totul si sa cred ca toate tampeniile mi se intampla numai mie. Nu stiu de unde mai ia rabdarea si nervii sa ma asculte... probabil ca nu le va mai avea pentru prea mult timp. Ei bine, numele meu mic este Pesimism! Puteti sa imi spuneti asa, ca nu ma supar, merit cu desavarsire. Daca de dimineata tunam si fulgeram si eram in stare sa ma cert cu toata lumea care imi iesea in cale, acum zambesc! De ce? Pentru ca astazi mi s-au intamplat o multime de chestii minunate, una dupa alta... Am primit incontinuu numai vesti bune si cea mai mare parte a problemelor mele s-au rezolvat fara ca eu sa fac nimic.... Aaaaaa, deci se poate! Atunci penru ce mama dracu ma mai agit eu, ca oricum cand ma dau de ceasul mortii nu imi iese nimic? Ei bine, ce m-a facut sa radiez... am realizat ca cineva chiar imi apreciaza munca! Frate, nu credeam asta, jur... si nu pot sa spun decat ca am ramas cu gura cascata! Si cum un lucru minunat nu vine niciodata singur... am si doau zile libere numai pentru mine. Vis! Nu plec eu in Italy, cu tradatoarele alea doua mici, dar macar stiu ca ma voi rasfata cu tot ce nu am avut timp pana acum! Ce mai, pot sa imi imaginez ca sunt in vacanta :D

Niciun comentariu: