sâmbătă, 7 iunie 2008

mall-ul de la tara!

Una dintre cele mai nefericite experinte ale mele din ultima saptamana, si crede-ma ca am vazut multe, a fost vizita la noul mall. Oamenii de acolo nu se mai suporta si praful cat casa poporului. Bai nu am crezut pana nu am vazut! Parchez eu, cu greu ca era plin pe acolo, cobor si... stupoare: intru in praf pana la genunchi. Da-o ma naibi ajungi in mall cu incaltamintea plina de praf... daca ai sandale sau pupuci s-a terminat poti sa le spui prietenilor ca ai mers la arat. Te duci cu masina curata si pleci de acolo cu praful de 10 degete pe ea. Am jurat ca nu mai calc pe acolo never. Logic ca praful din parcare se regasea si pe pardoseala din mall, proaspat lustruita... sau ma rog spoita! Eu am fost la o saptamana de la marea deschidere si inca mai erau o multime de magazine inchise, in curs de amenajarea. Bai ma intrebam, se poate intampla ceva de genul asta in afara? Bineinteles ca nu! De ce? Pentru in afara nu ar vizita nimeni un astfel de loc. Numai la noi se poate. Noi mergem sa dam 150 de euro pe o rochie (care intre noi fie vorba in Austria, Grecia sau Italia nu costa mai mult de 50 de euro)intr-un mall la care ca sa ajungem trebuie sa inatam praful. Si cand de gandesti ca au fost o multime de oameni care au mers in mall inca de la deschidere... s-au calcat in picioare sa fie primii.. Si ce au vazut? Cu siguranta ceva mai trist decat am vazut eu la o saptamana de la marea inaugurare electorala. Ce tristi suntem si ce oras trist avem... Cateodata ma gandesc ca il meritam cu desavarsire.

Niciun comentariu: