joi, 24 ianuarie 2008

A,B, C-ul în fashion şi beauty...



de Simona POPA

Ce loc ocupă moda în vieţile noastre şi, mai ales, ce înseamnă să fii în pas cu moda? Cine mai are timp, în secolul vitezei, să îşi potrivească butonii de la cămaşă cu dungile de pe cravată sau clama din păr cu geanta? Pentru cine contează că verdele - smarald şi albastrul - turcoaz sunt culorile sezonului sau că nu este trandy să îţi asortezi pantofii cu geanta? Câţi dintre noi îşi permit să îşi reactualizeze de la zero garderoba în fiecare sezon în funcţie de ultimele tendinţe dictate de la Paris şi, mai ales, cine are curajul să poarte în viaţa de zi cu zi ceea ce propun designerii pe podiumuri? Până la urmă ce este moda şi cine a mai scos-o şi pe aia ... că moda e trecătoare? De ce trece moda dacă oricum, după câţiva ani, se întoarce? Este posibil să te îmbraci zilnic fără greşeală? Este posibil ca stilul tău să placă tuturor? Bineînţeles că nu ... Cu toţii avem zile proaste. Zile în care moda este ultimul aspect care ne preocupă. Cu toate acestea, moda face parte din viaţa noastră, a tuturor celor care avem pretenţia că trăim în secolul XXI. De unde se naşte pasiunea pentru fashion? Habar nu am! La mine probabil că a apărut încă de atunci când mă încălţam cu pantofii cu toc şi ma îmbrăcam cu rochiile de domnişoară ale mamei. A continuat prin a croi haine la păpuşi şi, mai târziu, prin a da sfaturi vestimentare colegelor din liceu. După ce am mai crescut am încercat, şi culmea, chiar am reuşit să strecor articole despre „ce se poartă” într-un ziar „serios” şi acum, am propria mea pagină de fashion şi beauty într-o revistă de timp liber. Cine ştie, poate lucrurile nu se vor opri aici. Poate peste, doi ani, sau patru, sau zece voi avea propria mea linie de mascara sau voi lansa o colecţie de ochelari de soare care să îmi poarte numele. Ce mă împiedică să visez? Nimic! Dar ce mă poate trezi la realitate? O simplă privire aruncată pe stradă, în baruri sau în cluburile de noapte. Atunci când privesc în jur îmi dau seama că moda nu este pentru oricine. Nu îţi trebuie patru ani de facultate ca să ştii că nu este suficinet să arunci haine de firmă pe tine, să te branduieşti din cap până în picioare, ca să fii cool şi că nu trebuie să te îmbraci în aceeaşi culoare de la ciorapi până la geantă pentru ca să te asiguri că nu ai dat-o în bară cu asortatul culorilor.

Editorialul a fost publicat in numarul din decembrie - ianuarie al revistei de timp liber Cronici Tomitane

Niciun comentariu: