luni, 28 ianuarie 2008

ai mei dragi si iubiti :)

Mi-am dat seama cat de norocoasa sunt si ce oamenii minunati ma inconjoara (nu toti). Cat de important este sa ai in preajma oameni de calitate care sa te iubeasca asa cum esti si care sa nu incerce sa te schimbe. Imi este greu sa spun pe care dintre oamenii minunati care ma inconjoara ii iubesc mai tare pentru ca pe fiecare in parte il iubesc din alt motiv... il iubesc pentru ceea ce este. Pe Oana, draga mea Oana... o iubesc de mult, foarte de mult, de pe vremea cat imparteam aceesi banca in liceu. Oana te iubesc chiar daca tu imi reprosezi mereu cand nu am timp sa te sun. TE iubesc pentru modul in care imi trantesti ceea ce nu iti convine in fata si ma aduci cu picioarele pe pamant. Tu ai fost langa mine in cele mai grele dar si mai amuzante momente, tie ti-am povestit plina de entuziasm toate nimicurile care mi se intampla... si tu culmea m-ai si ascultat. Stiu ca nu iti spun prea des, dar iti multumesc din suflet pentru tot :*.
Ram- Ram.... tu esti prima persoana cu care vorbesc la telefon dimineata si cea cu care petrec mai mult timp decat stau acasa. Esti sursa mea de buna dispozitie, mereu colorata, mereu cu o idee si pentru asta te ador. Plina de neprevazut si schimbatoare ca o zi de toamna, dar daca eu nu te inteleg atunci cine... O seara in club nu va fi niciodata la fel de amuzanta fara tine. Ram este cea cu care ma aseman din foarte multe puncte de vedere si pe care o inteleg mai mult decat isi poate ea imagina. Cu Ramonica mea fac pacturi si ne ridicam una aleia moralul ori de cate ori e cazul. Impreuna cu Ram ne facem dive atunci cand vrem sa epatam in club si comentam pe marginea "camasilor albe din club". Lov u doi Ram!:*
Ileeeeeeeee. Ile este cea care ma face sa rad chiar si atunci cand simt ca mi-a cazut cerul in cap... Imi zice: "Sa moara Sim!", si toate problemele se rezolva de la sine. Ile este cea care cu jumatate de ora inainte de petrecere isi da seama ca nu are cu ce sa se imbrace (desi are pe putin 3 rochii inca cu eticheta) si care isi face mereu cate ceva singura. Ileee, my dear, ai grija nu merge la salon, ca sigur iti fac tutela alea cate ceva groaznic la par sau laq unghii, ai grija cand te urci in taxi sa nu te calce pe picior.... intr-un cuvant ai grija :)
Catalina este cea rationala care ma aduce cu picioarele pe pamant atunci cand mi se pune pata pe cate un "taparlan" :D.... "Ala Simona? Nu se poate!" :). Cata incearca sa imi atraga atentia spre activitati sanatoase (mers la sala si la patinuar... etc). Cand o vad pe Cata imi amintesc de Grecia.... doamne ce vremuri ... ce frumos a fost kiss u Cata
Adriana alias "baby" sau "pisi" pupacioasa mea, mereu nice si extrem de dragastoasa. Adriana cea "geloasa" dar sweet. Desi ne vedem mai rar sa stii ca ocupi un loc un sufletelul meu kiss u baby :)
Adina... cel mai mare critic al meu in viata. Capabila sa imi strice seara printr-o singura replica, cu multe toane dar extrem de grijulie. LOve u Adina :)
Didi dragul meu didi, cel care m-a anunat ca se insoara cu 12 ore inainte de nunta. Cel pentru care nici unul nu este suficient de bun pentru mine ... "Redardatul ala :))". Didi pe care nu l-am mai vazut de un secol dar care este tot aici, in sufletul meu. Didi cel pe care il stresez sa imi caute muzica, filme, sa imi repare calculatorul :) Cat ai sa ma mai suporti ?
Dudu, draga mea prietena din copilarie. Din pacate viata ne-a despartit dar ceea ce ne leaga este mult mai puternic decat distanta de la constanta la bucuresti. :)
Alina cea care imi da mereu sfaturi. Alina cea care caracterizeaza un om imediat ce acesta deschide gura si care anticipeaza cum vor evolua lucrurile: "Ti-am zis eu! Toti fac la fel! Este un cliseu.". Kiss u my dear and miss u. Imi pare rau ca nu pot sa te vad mai des pentru ca imi face extrem de bine sa stau de vorba cu tine :)

Lista poate continua la nesfarsit... promit sa continui acest articol :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Mereu! ;)

oanababy spunea...

Cum ti ai pus tu sufletelul pe tava....este reciproc.
TE ADMIR,TE PRETUIESC,TE IUBESC