joi, 31 ianuarie 2008

Multumesc dragii mei...

Blogul meu a inceput sa fie citit. Au inceput oamenii sa isi spuna parerile despre ceea ce debitez eu aici si asta nu poate decat sa ma bucure. Multumesc Silvi ca imi citesti blogul! Multumesc nea popa! Cum care nea popa (nu tata) ci meseriasul de la montaj, cel pasionat de mancare :p. Multumesc Ciucio, cel care mi-a spus ca nu ii place blogul ca vb prea mult despre mine :)). de aia e blog, intelegi :)). Multumesc Oana, cea care zice ca nu poate posta comentarii si care s-a pus si ea pe treaba: isi face blog ;). Asteptam cu interes cand va fi gata promit sa il promovez. Multumesc Ile si Cata, kiss u. Multumesc dixi pixi :). Multumesc dan pavel, cel care spune ca nu are rabdare sa citeasca ca e scris prea mult. Multumesc Razvanel ;), apreciez ca macar ai intrat sa vezi despre ce e vorba. Multumesc didi si stai linistit ca nu pun nimic pe blog inainte sa apara in revista :). Multumesc si celorlalti care il citesc dar nu mi-au spus ca o fac. Si daca tot suntem la capitolul multumiri (nu mi se intampla prea des). Multumes si celor care il promoveaza intr-n fel sau altul. Multumesc Ram pentru spatiul acordat. Noi deja practicam sistemul barter :p. Nu in ultimul rand multumesc colegului de la matial Adi Sasu care mi-a promovat blogul in emisiunea lui chiar daca dupa aceea m-a intrebat de un copiez articolele. Si pentru ca nu imi place sa raman datoare:


Cine te vede dimineata cu Adrian si Anca in fiecare dimineata, de luni pana vineri, numai la CTV (cum ar spune Klein)!

Niciun comentariu: