duminică, 27 ianuarie 2008

am aflat de ce sunt atat de fericiti barbatii in club... pentru ca nu poarta tocuri!!!

S-a mai dus naibii un week-end, care din fericire penru mine a fost plin, plin, plin de evenimente. Am inceput de vineri, cand am iesit in wish. M-am inspaimantat de-a dreptul sa constat ca traim in "orasul nimanui" fara viata de noapte. Era vineri noaptea si clubul era aproape gol... doi-trei spriati la bar si o gramada de mese nerezervate. Dar nu-i nimic ca pana la urma s-a dovedit a fi o seara nice... Nice am zis, nu de senzatie!!! Sambata a fost ziua mea libera! Doamne cat de minunat! Am avut in sfarsit o zi asa cum mi-am dorit inca de anul trecut, si cum nu reuseam sa am! Adica o zi in care sa vegetez. Nu am iesit din casa. Nu am raspuns decat la ce telefoane am vrut si m-am rasfatat!! Seara... dap seara a inceput bine si s-a incheiat.... brusc! Am mers la revelionul turismului unde am muncit dar... sa nu fiu ipocrita... m-am si distrat. A fost chiar nice, locatia de vis, fitza!! Dupa 12 noaptea, ne-am carat in Crush. Lume multa, agitatie, foarte tare. In seara asta am inteles si eu de ce sunt atat de destinsi si de zambareti barbatii in club: penru ca nu au tocuri frate!!! Sa revin, numai ca seara mea prea minunata sa sfarsit brusc din doua motive: primul pentru ca maine lucrez de la ora 9 (se anunta o zi teribila, chair daca este duminica) si al doilea pentru ca Ile a mea, mai avea putin si adormea pe canapea :p. Iar lucrez duminica si iar ma dereglez. Maine voi crede ca e luni, luni ca e marti si tot asa toata saptamana voi fi cu o zi inainte. Si ce dezamagire va fi joi, cand voi crede ca e vineri... Ufff

PS: Ram sa stii ca ti-am simtit lipsa, dar nu-i nimic recuperam.. kiss u

Un comentariu:

dolce spunea...

ai super mare dreptate in ceea ce priveste tocurile :) si pe linga asta articolele tale sunt foarte interesante. Se vede ca ai muncit mult si ai un vocabular foarte complex si elevat si nu iti e frica sa faci unele asocieri de cuvinte.. .. si inco o chestie visavi e un articol de mai jos intitulat pt cine . ... Nu toti barbatii isi doresc o femeie asemanatoare cu a papusa gonflabila... mai sunt si cei care apreciaza tot ce face o femeie pt a fi pur si siplu femeie. De accea o femeie perfecta prin definitie este una emancipata , independenta , desteapta si nu in ultimu rind frumoasa ! mult success in continoare