marți, 29 ianuarie 2008

de ce?


"Daca nu era cu tine, il insela cu tine!?!" De ce isi inseala oamenii partenerii? De ce nu ne multumim cu ceea ce avem si de ce, in timp, realizam ca persoana pe care ne-am dorit-o atat de mult in trecut, deodata nu mai este suficient de interesanta. De ce isi spun oamenii cuvinte atat de mari ca "te iubesc" sau "nu pot trai fara tine" daca nu cred in ele. Totul in viata trece, chiar si cele mai profunde sentimente. Nimic nu este vesnic ... De ce se schimba oamenii atat de mult intr-un timp atat de scurt. Si eu m-am schimbat radical ... poate chiar fata de cum eram ieri si sincer asta nu ma face sa fiu prea mandra de mine. Poate ca valorile in care credeam ieri acum nu mai inseamna mare lucru si ca un om pe care il consideram interesant brusc... nu mai este. Ce ne determina sa ne schimbam si sa inselam asteptarile celor din jur? Poate fi acuzat un om ca a mintit daca a spus un lucru in care, la acel moment, a crezut din tot sufletul dar pe care acum nu il mai simte... Cred ca in cea mai mare masura cei din jurul nostru sunt vinovati de schimbarile mele de atitudine. Cateodata ma urasc pentru ca dau cu piciorul atat de usor unui lucru in care am investit... Daca simt ca nu se merita nu mai pot sa lupt.... nu mai vreau sa lupt... nu ma mai intereseaza! Nu ma pot lupta cu morile de vant si cu atat mai putin nu vreau sa cer ceva ce nu voi primi din suflet... Nu vreau sa obtin ceva ce nu merit dar... cine poate decide ce merit sa nu. Daca ma intrebati pe mine as spune ca merit multe. Dar daca, sa zicem, il intrebati pe fostul meu iubit pe care l-am parasit, ce credeti ca va spune el :): Ca nu merit nimic!?! Daaaaa....

Niciun comentariu: