luni, 28 ianuarie 2008

am renuntat....

Am renuntat de mult sa mai am asteptari mai de la oameni pentru ca nu vreau sa mai fiu dezamagita. Acesta este si motivul pentru care am renuntat sa imi mai fac planuri. Intre timp, la cei doar 23 de ani ai mei, am mai invatat ceva: "de trecut numai de bine". Cui folosesc resentimentele, de ce sa nu traim frumos prezentul si sa ne inveninam sufletul cu fapte din trecut, care ar trebui sa nu mai aiba nicio valoare. Se spune ca razbunarea este dulce, dar e mult mai simplu sa cedezi tu primul.... de ce sa ne risipim energia inutil. Nu stiu ce se intampla cu mine dar in seara asta sunt al naibii de pacifista. Cei drept niciodata nu mi-a placut sa intru in polemici inutile si de aceea mi-am facut un obicei din a renunta extrem de usor chiar si la un lucru la care tin foarte mult. Nu mai vreau sa lupt pentru nimic. Nu ma mai intereseaza sa dau dintr-un esec in altul si cu atat mai putin sa ma zbat penru ceva care, daca ma gandesc mai bine, poate nici nu merita. Cele mai minunate lucruri din viata mea au venit de la sine. Cele mai minunate clipe le-am trait pentru ca asa a fost sa fie si nicidecum penru ca le-am planuit. Lucrurile minunate vin atunci cand te astepti mai putin... si tocmai in asta consta frumusetea vietii. Nu iti poti forta norocul pentru ca daca nu este sa fie.... nu este ... si gata!! indiferent de ce ai face tu. Dragoste cu sila nu se poate chiar daca se spune ca in dragoste si in razboi nu trebuie sa te ghidezi dupa reguli. Tot timpul m-a invatat sa iert si am invatat atat de bine sa trec cu vederea incat acum au ajuns sa nu ma mai intereseze nici macar faptele cu adevarat grave.... Nu ma mai intereseaza ce fac cei din jurul meu si de aceea nici macar nu ma mai deranjeaza. Nu ma intereseaza ce vorbesc oamenii despre mine, nu mai vreau sa stiu decat despre cei care inseamna ceva pentru mine. Viata in esenta este extrem de simpla... noi suntem cei care o complicam :)

Niciun comentariu: