sâmbătă, 26 ianuarie 2008

orasul din padurea adormita...

Aseara mi-am dat seama din nou ca traim intr-un oras adormit de-a binelea. bah aici nu este viata de noapte... aici oamenii nu ies din casa vineri, asta ca sa nu ma vorbesc de cursul saptamanii. Am iesit aseara in Wish si, in loc sa ma distrez... m-am enervat. Cat de dezolant arata un club gol! Unde sunt fitzele din orash, unde a disparut toata lumea? Bai fratilor, ce naiba faceti vineri seara... dormiti? Mergeti la restaurant cu familia? Jucati sah sau table acasa? Va uitati la "dansez pentru tine", sau ce drac de emisiuni or fi pe tv? De ce naiba iesiti toti sambata seara si va calcati in picioare prin cluburi? Azi am auzit cea mai tare faza: cica lumea buna iese in club vineri seara, ca sa nu se amestece cu "pleava". De unde? Ati fost decurand in club vineri sa vedeti cum arata "lumea buna din Constanta". Daca asa arata lumea buna sincer nu imi doresc sa vad cum arata... ceilalti!

Niciun comentariu: