sâmbătă, 26 ianuarie 2008

toate mi se intampla numai mie....


De ce sunt oamenii suparati? De ce iti pierd timpul plangandu-si de mila? De ce ajungem ... sa ne f...m viata asta si asa scurta? Cum de nu am invatat inca sa profitam de fiecare minut? Cand naiba vom intelege ca zilele astea care trec nu se vor mai intoarce si ca.... ceea ce nu traiesti la timp nu vei mai trai niciodata? Habar nu avem noi ce ani minunati traim acum, si ca toate problemele astea care acum avem impresia ca duc spre sfarsitul lumii ni se vor parea doar niste biete nimicuri mai tarziu? Daca esti tanar, frumos, destept si sanatos ce motiv ai sa fii suparat? Daca ai o gramada de prieteni care te iubesc si care sunt dispusi sa te spijine neconditionat merita ...? Sincer ... NU! Stiu ca suna ca un cliseu dar viata e frumoasa... Chiar este!!! De cate ori am crezut ca viata mea se va sfarsi... nici nu imi mai amintesc. Uite ca nu a fost asa! Tot ce nu te omoara te face mai puternic chiar daca unele lectii pe care le primim de la viata sunt ceva mai dure. Cat de pictisitoare ar fi viata daca totul ar fi roz... Cat de nefericita as fi daca nu mi s-ar intampla in fiecare zi cate ceva si daca seara, inainte sa adorm, nu as avea la ce sa ma gandesc. In ultimile luni am mai invatat ceva: niciodata sa nu spun niciodata si niciodata sa nu spun ca mie nu mi se mai poate intampla nimic care sa ma surprinda. Cateodata am impresia ca toate mi se intampla numai mie.. dar imi dau seama ca imi place asta si ca tocmai din cauza asta pot sa traiesc frumos :)

Niciun comentariu: