miercuri, 30 ianuarie 2008

cum sa iti ruinezi o dimineata!?!

In timp ce mergeam spre munca mi-a facut topul lucrurilor care reusesc sa imi strice dimineata. Pe langa o gramada de motive cel putin la fel de penibile se afla: "sa nu imi stea parul". Frate, daca nu imi sta parul imi ruinez ziua, si de cateva zile, parul meu se incapataneaza sa nu stea si gata. Evident ca exista un motiv pentru asta! Sambata mi s-a stricat placa mea cea roz... a inceput sa scoata scantei si pentru ca sa nu ma trezesc cu parul cret pe vecie am renuntat la ea instantaneu. In acel moment a inceput cosmarul meu. In prima zi mi-am prins bretonul cu 15 clame, pentru ca este tuns intr-un mare fel si nu ar fi stat cu una singura. Pe langa faptul ca ma simteam eu ca naiba am ajuns la munca si am inceput sa aud comentarii de genul: "Uite frate, Simona are ochi!?! (pana acum nu se vedeau de breton)" sau "Parca ai dormit infipta in freza!!!". Oameni rai dom'le. Intre timp am reusit sa fac rost de o placa dar bineinteles ca nu este ca cea veche care era mult mai ingusta si imi face bretonul sa arate ca o streasina. Va dati seama ca in fiecare dimineata bestem clipa in care am decis sa imi fac breton si o pomenes pe aia care mi l-a tuns intr-un mare fel si pe inaintasii si urmasii ei... Cert este ca acum ma aflu intr-o mare dilema: sa ma chinui vreo trei - patru luni sa imi cresc bretonul si sa renunt la el definitiv sau sa mai ... sper ca voi gasit o placa la fel de buna ca raposata :). daca revin la motivele care imi strica dimineata nu pot sa nu imi amintesc de telefonul care suna foarte departe de pat, de faptul ca mereu am aceeasi problema: cu ce ma imbrac?, de fondul de ten care imi murdareste gulerul de la camasa sau de parfumul ala nesuferit pe care nu il suport dar care este cel mai in fata si pe care, de fiecare data, il apuc primul.. Ce vreti am o viata foarte complicata :))

Niciun comentariu: