vineri, 25 ianuarie 2008

Punctul shoppin...G

Pentru femei mersul la cumpărături este “educativ şi relaxant”. Este ca şi cum ai viziona o prezentare de modă sau ai citi un articol despre cele mai noi tendinţe în materie. Pentru bărbaţi shopping-ul este "acel moment" nesuferit din săptămână sau o pierdere de vreme. Lui i se pare un chin să împingă un căruţ încărcat cu diverse produse dintr-un capăt în altul al unui hypermarket iar opririle lungi în dreptul rafturilor de cosmetice i se par la fel e enervante la opririle la semafor. Ei nu i se pare nimic mai interesant decât să se pună la curent cu ultimele noutăţi în materile de loţiuni şi creme antirid. Raionul de electonice este singurul loc în care bărbatul se opreşte cu plăcere, dar unde, dacă este însoţit de o femeie, nu va apuca să zăbovească prea mult. Un bărbat nu pricepe de ce femeile ţin neaparat să parcurga un raft cu acelaşi produs, când ar putea, pur şi simplu să îl ia pe cel mai ieftin şi să treacă mai departe. Factura lui de mobil creşte direct proporţional cu timpul petrecut la cumpărături! Ca să-i treacă timpul mai repede dar şi pentru a se asigura că iubita sau soţia nu îl va consulta prea des îşi sună prietenii. În realitate, el simte nevoie să se plângă cuiva de chinurile la care este supus: "Bine, mă, ce să fac, sunt la cumpătături!" Ea uită de tot atunci când se află într-un magazin. “Vai dragă. S-a făcut deja ora 19.00. Ce repede a trecut timpul! Nu am avut timp să me decid asupra culorii şerveţelelor care trebuie să se potrivească cu serviciul ăla de la mama. Dar lasă că mai venim şi mâine...”


Articol publicat in revista de timp liber Cronici Tomitane

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu generaliza!