miercuri, 7 mai 2008

adrenalina, sau cum e sa iti fuga pamantul de sub picioare la propriu?

Vreau senzatii tari, vreau adrenalina, vreau sa stau cu sufletul la gura, vreau, vreau, vreau.... Ei bine! Nu mai vreau! Mi-a ajuns ce am trait azi pentru o luna cel putin. Promit sa nu mai caut adrenalina ... ca nu imi mai trebuie. Nu ma mai dau cu masina cu 170, nu mai vreau tae bo, nu ma mai urc pe hotel la etajul 15 sa vad marea. Gata! M-am potolit! Am vazut pe pilea mea cum se simte un cutremur de 5,1 grade la etajul 14! Minunat! Mi-a amestecat ideile, gandurile, convingerile de viata... daca ma iei repede abia daca mai stiu cum ma cheama! Dar a fost minunat. Mi-a venit sa vars cateva minute bune si durerea de cap s-a acutozat... dar in rest, ce sa zic? Vis, pardon cosmar! In niciun caz ca mai vreau odata! Astfel de experiente se traiesc odata in viata, ca a doua oara te lasa inima... sau mai stii poate incepe sa iti placa.

Niciun comentariu: